Prekių grąžinimo ir pristatymo sąlygos

Prekių grąžinimas: Jeigu pristatyta eglutė netenkina Jūsų lūkesčių, kurjeris mielai ją pakeis kita. Kad tai įvyktų sklandžiau, apžiūrėkite eglutę kurjeriui dar neišvykus arba kuo skubiau po pristatymo momento. Tokiu atveju kurjeris dar nebus labai nutolęs ir jam sugrįžti bus paprasčiau. Galite paprašyti, kad kurjeris aprodytų daugiau negu vieną eglutę. Apžiūrėti eglutes galite prie kurjerio automobilio. Lanksčiai prisitaikysime prie kiekvieno poreikių.Jeigu pristatymo metu eglutės apžiūrėti neturite galimybės, paprašyti eglutės pakeitimo galite per 3 dienas po pristatymo datos. Praėjus 3 dienoms po pristatymo, eglučių nekeičiame ir pinigų negrąžiname.

 

Prekių pristatymas: Pristatymas galimas bet kurią Jums tinkamą datą - įsidėję produktą į krepšelį, nurodykite savo kontaktinį telefono numerį, pristatymo adresą ir įrašykite preliminarią/norimą pristatymo dieną. Artėjant šiai dienai, mes su jumis susisieksime ir suderinsime tikslesnį pristatymo laiką. Norėdami pakoreguoti pristatymo datą, visuomet galite su mumis susisiekti el. paštu, nurodant savo užsakymo numerį. Pristatymas į namus galimas nuo lapkričio 25 d. iki pat gruodžio 31 d.